Friday 3 August 2012

kisah benar

Abdin Xin Qin Violet

semalam aku berbuka dalam keta d highway gurun.lepas berbuka aku drive dlm 100meter aku nampak seseorang dh terbaring atas jalan..aku berenti tolong tapi ada aku ngn sorang lagi yg terlebih dahulu brenti dari aku..aku
tanya abg t0o sepa dia kta dia nmpak berasap pas2 dia tgok2 ada org terbaring atas jalan..aku p tengok dia dh meninggal..xda spa pun peduli..aku ngn bader t0o dduk kt dia hampir 15 minit bru org mai..tepon 999 xdapat..pas2 aku tepon abg aku swuh call kwan dia yg keja polis bantuan..setengah jam ambulan mai..tapi depa xleh amik sebab dh mati..pas2 aku amik tepon dia call mak dia..dia org alor staq..org mergong..sejam lebih dia kt citu bru polis mai..awt hampa lmbat sgt..aku sedih sebab dekat motor dia ada baju raya baru beli..aku guna baju t0o untuk ttup dia..apa2 pun Al Fatihah pada arwah.
#copy n paste ^^,

No comments:

Post a Comment